Παρασκευή

"Πολύχρωμη ζωή"

  Στέκομαι δίπλα από το παράθυρο του δωματίου μου και γράφω.Γράφω μουσική, στίχους,διηγήματα,μπλογκς.Δεν ξέρω  τί μ΄έχει πιάσει τελευταία.
  Ανοίγω την μπαλκονόπορτα και εισπνέω το άρωμα του καλοκαιριού.Αντικρύζω άφοβα τον ήλιο.Δεν με καίει...Νιώθω ελεύθερη.Νιώθω ευτυχισμένη.
  Στο ράδιο οι indie μελωδίες των Camera Obscura μου κάνουν συντροφιά.
  Χτυπάει το τηλέφωνο,όμως ξέρω πως δεν είναι για κακό!Ολο το σύμπαν είναι με το μέρος μου.Δεν με νοιάζει για κανέναν και τίποτα, μου φτάνει μόνο να παρατείνω λίγο την αίσθηση της ξεγνοιασιάς.Του καλοκαιριού.Θέλω να ΖΗΣΩ!
  Η ζωή είναι εδώ.Κι εγώ το ίδιο.Θα γεμίσω τις κενές σελίδες της μνήμης μου με ευτυχία, και τα πολύχρωμα όνειρά μου θα με οδηγούν πλέον.Δε χρειάζεται να είμαι κάποα άλλη για να είμαι καλα.
Αλλωστε, ο καθένας μας κρύβει μέσα του ένα αστέρι.Το αστέρι της ευτυχίας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου